אם יש לכם עסק אז בוודאי שמעתם בשנים האחרונות את אחד המושגים החמים ביותר בעולם השיווק, דף נחיתה.
אז מה זה בכלל דף נחיתה?
דף נחיתה הוא עמוד אינטרנטי שתפקידו לקלוט תנועה של גולשים רלוונטיים ולהמיר אותם ללקוחות פוטנציאליים לעסק שלכם. בדרך כלל המטרה העיקרית בעמוד נחיתה תהיה השארת פרטים של הגולש (מה שקרוי LEAD בשפה המקצועית) או לחלופין שאותו גולש יתקשר אלינו לבית העסק ישירות מעמוד הנחיתה.
במידה ואתם מתעניינים בבניית דף נחיתה לעסק שלכם תוכלו לעשות זאת בעצמכם באמצעות אחת החברות הישראליות כמו אקטיב טרייל או רב מסר. במידה ותרצו עמוד נחיתה בעיצוב ייחודי וברמה גבוהה יותר תוכלו לפנות למשרד פרסום שיעשה עבורכם את העיצוב, הבנייה והכתיבה של דף הנחיתה שלכם.
אז כדי לעזור לכם לבנות עמוד נחיתה מוצלח הכנו עבורכם מספר טיפים קצרים שיקלו עליכם:
- מהירות טעינה – הקפידו לבדוק את מהירות הטעינה של דף הנחיתה שלכם וודאו כי העמוד נטען במהירות וניתן לצפיה בזריזות כאשר כל התמונות והאלמנטים עולים מיידית יחד עם העמוד.
- התאמה למובייל – קרוב ל-90% מהתנועה שלכם לעמוד הנחיתה תגיע ממכשירים ניידים. בידקו את ההתאמה של העמוד שלכם למכשירים ניידים ובידקו זאת ממספר מכשירים מסוגים שונים. כדאי לבדוק שכל הכפתורים לחיצים ושכל האלמנטים בעמוד מותאמים בצורה מושלמת לצפייה בטלפון נייד.
- הנעה לפעולה – אם אתם רוצים שמישהו ישאיר פרטים בעמוד הנחיתה שלכם, אתם חייבים להשתמש בהנעה חזקה לפעולה, כזו שתגרום ללקוח לחשוב פעמיים בטרם הוא נוטש את העמוד שלכם מבלי להשאיר פרטים. הנעה לפעולה יכולה להיות על גבי הכותרות של העמוד, על גבי כפתור השארת הפרטים ולמעשה בכל אלמנט בעמוד.
- שימוש בסרטונים – מומלץ להטמיע בעמוד הנחיתה שלכם סרטון שיגרום לכך שזמן השהייה בעמוד יגדל (זכרו כי ככל שזמן השהייה בעמוד שלכם גדול, כך גדל הסיכוי שישאירו בו פרטים) וכך תגדל כמות הלידים. מעבר לכך שימוש בסרטון מפעיל אצל הלקוח חושים נוספים ויוצר קשר אישי וקרוב יותר עם הגולש.
- לתת ערך – שימו לב כי כיום די קשה לגרום לגולש להשאיר פרטים בעמודי נחיתה. אפשר לומר שיש רוויה בתחום הדיגיטל בנושא הזה והמון גולשים פחות "מתלהבים" להשאיר פרטים באתרים כאלו ואחרים. כדי לפתור בעיה זו אני ממליץ לכם להעניק לגולשים "הטבה" או ערך כלשהוא בהשארת הפרטים. ערך זה יכול להיות בדמות מדריך חינמי, שיחת ייעוץ חינם, פגישה ראשונית ללא עלות וכדומה. ככל שהערך יהיה גבוה יותר כך יגדל הסיכוי שתתבצע המרה בעמוד הנחיתה שלכם.
כותב המאמר:
יוסי לוי, מרצה לשיווק דיגיטלי, מנהל הקורס לשיווק דיגיטלי ברופין ובעלים של סוכנות הפרסום יוסי לוי דיגיטל.